Door te kiezen voor ons QR-bestelsysteem, bespaar je op personeelskosten en laat je klanten zelf hun bestellingen plaatsen en eventueel per bestelling betalen.
Onze software is gebruiksvriendelijk en eenvoudig in gebruik. Je kunt de Ordero QR-codes op verschillende plekken plaatsen, zoals op tafels, menukaarten of posters. Klanten hoeven alleen maar de QR-code te scannen met hun smartphone en de bestellingen worden direct doorgegeven aan de keuken. Zo kunnen je gasten makkelijk en snel hun bestellingen plaatsen, zonder dat ze hoeven te wachten op bediening.
Bestellingen worden direct weergegeven op het Keukenmanager scherm, zodat je keukenpersoneel direct aan de slag kan met de bereiding van de gerechten. Daarnaast is het Ordero QR bestelsysteem direct gekoppeld met jouw kassasysteem, zodat alle betalingen direct verwerkt worden. Zo heb je altijd een goed overzicht van de bestellingen en betalingen en hoef je je geen zorgen te maken over het handmatig invoeren van bestellingen.
Hierdoor kun je besparen op personeelskosten en je bedrijfsprocessen stroomlijnen. Bovendien hebben gasten meer controle over hun bestellingen en kunnen ze op elk moment zelf hun bestelling aanpassen of annuleren.
Kortom, met Ordero QR kun je gemakkelijk en efficiënt bestellingen opnemen en verwerken, terwijl je bespaart op personeelskosten. Bovendien is het een duurzame oplossing, omdat je geen papieren menukaarten meer nodig hebt. Neem vandaag nog contact met ons op om te ontdekken hoe wij jouw restaurant kunnen helpen met het optimaliseren van het bestelproces en het verhogen van de gasttevredenheid.